De eerste editie van de Scaldis Wandelrally kunnen we gerust een succes noemen! Onze dank gaat uit naar de organisatie en wij kijken alvast uit naar de volgende jaargang!

De deelnemers vinden de uitslag en de antwoorden van deze editie van de Scaldiswandelrally terug via onderstaande links! De winnaars worden nog persoonlijk gecontacteerd.

Uitslag Scaldis Wandelrally 2023

Antwoorden Scaldis Wandelrally 2023

Onder het "Voor en Door Scaldianen" format staat er een volgend pareltje op de planning: Een gegidst bezoek aan Kazerne Dosin en Brouwerij het Anker te Mechelen!

Schrijf je snel in via deze link, plaatsen zijn beperkt!

De enige echte Scaldis Wandelrally is officieel van start! Vind alle info op onderstaande flyer en via deze link worden jullie op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingen, updates en, binnenkort, de resultaten!

Hey Scaldianen,

Trooper is er terug met een grootschalige actie.

Om onze jeugdreis financieel wat aantrekkelijker te maken voor iedereen gaan we dit jaar deze Trooper-actie gebruiken om geld in te zamelen.

Klik op deze link en bestel:

De Scaldisjeugd dankt u!

Meer info? Contacteer onze jeugdsecretaris Tessa via bovenstaand emailadres.

Amber Claes
Danielle Dorriné