Ben je nieuw lid of ouder van een nieuw lid? Of je Clubkaart verloren?

Weet dan dat je altijd een clubkaart kan aanvragen, waar je een bedrag kan laten opzetten door iemand van het bestuur om zo gemakkelijker te kunnen betalen in kantine. Je krijgt bovendien nog een korting van 5% op je bestelde dranken.

Wel moeten we wegens de GDPR wetgeving de toestemming van je vragen om uw gegevens te gebruiken om de kaart aan te maken. Je kan dus aanvragen via onderstaande link:

Van zodra de kaart is aangemaakt leggen we ze in de schuif van de kassa, dan kan je ze zelf opvragen bij je eerstvolgend bezoek in onze kantine.

Nog even ter info: de 1ste kaart is gratis en wordt voor onze rekening genomen. Bij verlies en je wenst een nieuw exemplaar, betaal je echter €3 omdat ook Scaldis een nieuwe kaart moet betalen bij Twelve, het kassasysteem. Wij kunnen dan wel het saldo overboeken naar de nieuwe kaart.

Contactgegevens:

Wilrijkse Plein, Vogelzanglaan 6, 2020 Antwerpen

scaldis@korfbal.be

Lidgeld en kledijwaarborg:

Bij Scaldis betaal je lidgeld per seizoen. Jeugdleden die nog nooit gekorfbald hebben krijgen 1 maand GRATIS een PROMO lidmaatschap. Gedurende die maand ben je verzekerd, maar kan je eens rustig uittesten of korfballen je sport kan worden.

Wij geven ook Familiekortingen: 10%, 15% en 20% voor respectievelijk 3 - 4 of meer dan 4 gezinsleden op hetzelfde adres.

Nieuwe leden die later aansluiten, betalen een lidgeld a rato van de resterende maanden.

Leden die een afbetalingsplan wensen kunnen dat steeds aanvragen bij onze penningmeester.

U betaalt ook éénmalig een kledijwaarborg per spelend lid. U krijgt daarvoor 2 speeltruitjes (1 in het oranje en 1 in het blauw) en een blauwe short of rokje. Extra clubkledij kan bij onze kledijleverancier SCHAESSENS SPORT besteld worden via onze webshop: https://www.schaessenssport.be/nl/webshop/index.htm#!/R-Scaldis-Sporting-Club/c/61634062

Twizzit:

Ons communicatiekanaal binnen de club is Twizzit. Alle leden krijgen een persoonlijk account op dit platform. Bij aansluiting krijgt u een link om in te loggen. Wij maken ook een account aan voor minstens 1 van de ouders als “Sympathisant”. Via dit kanaal ontvangt u de nodige info over onze club. U kan zelf communiceren via dit kanaal met andere leden, trainers en bestuursleden. Ook de lidgeldfactuur verschijnt hier in uw account. Elke ouder en lid wordt verondersteld af en toe zijn of haar steentje bij te dragen en zal dus een paar keer per seizoen gevraagd worden om mee de toog te doen of aan de inkom in de zaal te zitten. Je kan je hiervoor in Twizzit opgeven. In dezelfde agenda verschijnt de info over de trainingen en onze nevenactiviteiten.

Schrijf je hier in