Zoals je wel zal weten is R.Scaldis S.C. vzw ingegaan op de vraag van de stad Antwerpen om te verhuizen naar het complex Wilrijkse Pleinen voor alle buitenwedstrijden en trainingsmomenten. De stad Antwerpen bouwt een volledig nieuwe accommodatie met kleedkamers op het complex en voorziet ook voor de clubs die hun hoofdactiviteit op de Wilrijkse Pleinen zullen hebben een afzonderlijke kantine.

De inschrijvingen voor onze griezeltocht zijn geopend! Klik hier

Voor onze jongste engeltjes en bengeltjes is er ook dit zaalseizoen weer Multimove! Kom zeker eens proberen!

We verkregen via KBKB de afspraken mbt inkomprijzen zaalseizoen '16-'17. De tarieven kan u inkijken via volgend document:

Inkomprijzen zaal '16 -'17

Scaldis biedt aan zijn leden en sympathisanten een abonnement 'ALLE WEDSTRIJDEN - KERN & JEUGD' voor de prijs van €45, voor onze jeugdtrainers kost dit abonnement slechts €25. Dit abonnement geldt voor Scaldis-thuiswedstrijden op Kwik Indoor en op Wilrijkse Pleinen.

Hoe bestellen?

Het is inderdaad weer tijd

om de prestigieuze ORANJE prijs uit te reiken.

Bij deze uitreiking is het moeilijk te duiden waarom we hem eigenlijk willen geven, niet verkeerd

verstaan het is niet dat we geen reden vinden, meer dat we bij deze duizendpoot

moeilijk kunnen kiezen.

Guy Debucquoy: 50 jaar lid

Na de jeugdreeksen te hebben doorlopen ging Guy automatisch over naar de toenmalige

kern, waarin hij meer dan zijn mannetje stond. Na zijn succesvolle spelerscarrière werd hij

trainer van Scaldiskern .

Onze sponsors
Verjaardagen