Schrijf je kind snel in voor de sportweek 2017! De sportweek gaat dit jaar door van maandag 21 augustus tot vrijdag 25 augustus en zal de laatste op 't Half Maantje zijn! Tijdens deze week worden er tal van leuke, sportieve activiteiten gepland! Inschrijven kan via DEZE LINK.

Schrijf je snel in voor onze clubdag op 24 juni 2017 en sluit het seizoen samen met ons in schoonheid af op 't Half Maantje! Isnchrijvingen voor het Scaldis-sterretje (tot 10 jaar) en de BBQ (gratis voor leden/ouders/vrijwilligers!) kan via DEZE LINK! Inschrijven voor het Tussen 2 Palen tornooi kan enkel in de Scaldis kantine!

Scaldis Clubdag

David peeters is afgelopen vrijdag voor de derde keer verkozen tot korfballer van het jaar!!! Een herkenning van zijn harde werk bij ons en de nationale ploeg!

Andere scaldianen strande op volgende ereplaatsen:

• Bart Cleyman ( 2de plaats Coach v/h jaar )
  • Patty Peeters ( 3de plaats Speelster v/h jaar)
  • Glenn Ruts ( 12de plaats Speler v/h jaar)
  • Yani Janssens ( 19de plaats Speler v/h jaar )

SCALDIS WENST ALLE LAUREATEN EEN DIKKE PROFICIAT!!!!

Tessa Cuyt
Joeri Isenborghs