Kantine WP 180328

Voor de leden die gisteren er niet bij konden zijn. Een kleine impressie van onze toekomstige kantine.

Tijdens de periode dat we mekaar al het beste toewensen gebeurt helaas soms net het tegenovergestelde. Zo sloeg vorige week het noodlot toe voor de vader van Chris Van Put. Vanwege de volledige Club onze innige deelneming en veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode.

Uit naam van R.Scaldis S.C.
Ken Bynoe
Voorzitter

Onze kantine krijg stilletjes aan vorm. Er heeft op 25 oktober een 1ste werfbezoek plaatsgevonden, hieronder al wat fotokes..ziet er mooi uit !

Foto's kantine en terras:

Kantine Scaldis vanuit inkomdeurGetrokken vanuit kantine VerdeTerras

Nog extra foto's:

Schrijf je snel in via deze link en geniet mee van een heerlijke herfstbrunch op 15 oktober. Na de brunch kan je blijven supporteren voor onze kern voor hun laatste veldwedstrijd van de voorronde tegen AKC/Luma.

Schrijf je snel in voor het Moorddiner op 24 november 2017 en geniet van een bloedstollend driegangenmenu terwijl je het mysterie tracht te ontrafelen! Inschrijven kan via deze link. Let op, plaatsen zijn beperkt!

Schrijf je snel in voor onze seizoensopener en geniet mee van lekkere mosseltjes of een koude schotel. Inschrijving enkel via deze LINK.

Vergeet je ook niet in te schrijven voor de BBQ! Dit kan via deze LINK.

Onze nieuwe kantine heeft nog geen dak, maar het begint er al op te lijken. Links komt Scaldis, rechts komt Verde.

Werner Van Leemputten
Bjorn Jacobs