Beste Scaldianen,

Wij hebben als bestuur weer een belangrijke beslissing genomen mbt de ‘semiprofessionalisering’ van onze club..’semi’ omdat we toch nog altijd met vrijwilligers bezig zijn, maar ‘professionalisering’ omdat we als bestuur de club en vzw R. Scaldis S.C. vzw  zo goed mogelijk willen runnen EN daar zo veel mogelijk mensen (lees vrijwilligers) willen bij betrekken….

Het tijdperk dat iedereen de telefoon nam om zaken af te spreken, ligt al lang achter ons, zelfs ‘e-mailen’ is niet meer de standaardvorm van communicatie, zeker niet bij jongeren…Facebook, whatsapp, messenger , ed….hebben dit grotendeels overgenomen bij hen. Dat de ‘iets’ oudere leden het daar niet altijd gemakkelijk mee hebben is een feit, maar de meesten van ons zijn toch goed mee.

Over wat gaat het hier?

Scaldis heeft  beslist om vanaf dit seizoen te gaan werken met het programma Twizzit.

Via Twizzit kan u alles raadplegen wat u moet weten om tijdig op uw training of wedstrijd te zijn. Ieder lid heeft een persoonlijke agenda waar alleen de wedstrijden/trainingen/vergaderingen te bekijken zijn die hem of haar aanbelangd of voor de leden van uw  gezin.
Het bestuur gebruikt dit dan weer om alle ledenadministratie te vereenvoudigen, de financien bij te houden, en te communiceren naar de leden.
Trainers gaan via dit systeem communiceren naar spelers en ouders, aanwezigheden controleren en planningen doorsturen.

Het syteem heeft zoveel mogelijkheden en uiteraard kunnen we niet van dag op dag 100% ineens overschakelen op dit systeem..dit moet groeien….we hopen echter dat tegen het zaalseizoen er toch al heel wat Scaldianen mee zijn met het systeem en tegen einde seizoen dit voor iedereen een ‘koud kunstje‘ is.

Op 6 september krijgen alle leden via mail een log-in en alle verdere info over het systeem toegestuurd. Vanaf dan krijgt iedereen de kans om twee weken te prullen te prutsen en al doende het systeem te leren kennen.  Op 20 september houden we in onze kantine een infoavond voor alle personen die vragen hebben, iets extra willen weten of die het systeem totaal nog niet onder de knie hebben.

Hebt u vragen of lukt het na 20 september nog steeds niet, dan kan u steeds beroep doen op Robin Jordaens (robin_jordaens@hotmail.com of via Twizzit) . We begrijpen dat het voor sommigen misschien net iets lastiger zal zijn dan voor anderen, maar dat dit voor veel vrijwilligers binnen onze vereniging een pak aangenamer werken zal zijn , daar zijn wij rotsvast van overtuigd.

Ben je geen lid , maar (groot) ouder of sympathisant en heb je toch ook interesse in de club van je familielid of vriend, dan kan je een inschrijvingsformulier versturen via het systeem en zullen wij je met plezier een eigen login toesturen, onder het motto..hoe meer zielen hoe meer vreugd….op Scaldis !