Contactgegevens:

Lidgeld en kledijwaarborg:

Bij Scaldis betaal je lidgeld per seizoen. Jeugdleden die nog nooit gekorfbald hebben krijgen 1 maand GRATIS een PROMO lidmaatschap. Gedurende die maand ben je verzekerd, maar kan je eens rustig uittesten of korfballen je sport kan worden.

Om een gans jaar (= 10 maanden) te korfballen betaal je bij Scaldis volgende lidgelden:

• Multi Move bewegingschool (3 tot 7 j) : € 60,00
  • Jeugdleden: U9 tem U17: € 150,00
  • Jeugdleden U19: € 160.00
  • Kernspelers: € 205,00
  • Gewestelijke spelers: € 140,00
  • Adherent/Recreant/Steunende leden € 70,00

Wij geven ook Familiekortingen: 10%, 15% en 20% voor respectievelijk 3 - 4 of meer dan 4 gezinsleden op hetzelfde adres.

Nieuwe leden die later aansluiten, betalen een lidgeld a rato van de resterende maanden.

Leden die een afbetalingsplan wensen kunnen dat steeds aanvragen bij onze penningmeester (penningmeester@scaldis-korfbal.be)

U betaalt ook éénmalig een kledijwaarborg van € 50,00 per spelend lid. Bij de jeugd krijgt u daarvoor 2 speeltruitjes (1 in het oranje en 1 in het blauw) en een blauwe short of rokje. Het traingingspak voor de jeugd dient wel nog apart aangekocht te worden. U kan dit gewoon bij onze kledijleverancier SCHAESSENS SPORT bestellen: https://www.schaessenssport.be/nl/webshop/index.htm#!/R-Scaldis-Sporting-Club/c/61634062

Twizzit:

Ons communicatiekanaal binnen de club is Twizzit. Alle leden krijgen een persoonlijk account op dit platform. Bij aansluiting krijgt u een link om in te loggen. Wij maken ook een account aan voor minstens 1 van de ouders als “Sympathisant”. Via dit kanaal ontvangt u de nodige info over onze club. U kan zelf communiceren via dit kanaal met andere leden, trainers en bestuursleden. Ook de lidgeldfactuur verschijnt hier in uw account. Elke ouder en lid wordt verondersteld af en toe zijn of haar steentje bij te dragen en zal dus een paar keer per seizoen gevraagd worden om mee de toog te doen of aan de inkom in de zaal te zitten. Je kan je hiervoor in Twizzit opgeven. Wij zijn een club van “vrijwilligers” en als iedereen wat meewerkt is het aangenaam voor iedereen. In dezelfde agenda verschijnt de info over de trainingen en onze nevenactiviteiten.