Met dank aan Viviane Lambrechts (Mama van U19er & Kernlid Liam) kunnen jullie de foto's van onze U19 ploeg op het MMM tornooi van AKC vinden in onze media module op de website (link) en op twizzit.

Het jeugdweekend vindt plaats van vrijdag 22/6 tot zondag 24/6 en gaat door op Eurocamping Vessem (80 km van A'pen, +/- 1 uurtje rijden).

Prijs: 60,00 euro per deelnemer (Verblijf, Slapen in tent, activiteiten, lekker eten door inmiddels ervaren "kookploeg", etc.)

>>> Schrijf je hier in <<<

Vandaag bereikte ons het droevige nieuws dat Mevr. Alice Van Rompaey, (schoon) mama van Louisette Steenacker en Raymond Van der Goten en grootmoeder van Wendy Van der Goten overleden is.

Wij bieden de Familie onze innige deelneming aan.

In naam van alle leden van R.Scaldis S.C.vzw

Ann Van regemortel

Secretaris

Kom op 26 januari naar 't Half Maantje voor een echte Après-ski party! Geniet mee van onvervalste Nederlandse en Duitse schlagers gecombineerd met de betere Oostenrijkse drankjes. Zelfs voor eten wordt gezorgd met een onvervalste winter BBQ. Schrijf je voor de BBQ snel in via deze link.

Ann Homa
Silke Billiau