Vanaf nu kan je je Scaldis clubkaart opladen via de KNIP app

KNIP - Apps op Google Play

Opladen via de KNIP app kan vanaf nu, je hoeft dus niet te wachten op de aanwezigheid van een bestuurslid aan de toog. Enige beperking: je kan het opladen enkel met bankcontact doen, niet met een kredietkaart (daarvoor zijn de transactiekosten te hoog).

Bestuursleden kunnen je nog steeds helpen aan de toog in geval van nood.

 


De KNIP app?

De KNIP app vind je in de Google Play Store (Android) of in de App Store

Klik hier voor iOS of scan de QR-code met je telefoon:

Klik hier voor Android of scan de QR-code met je telefoon: 

Geen smartphone bij de hand? Geen nood, er is zelfs een webversie:

https://www.mijnkniponline.nl/scripts/login.aspx

 

Inloggegevens

Toen je clubkaart werd aangemaakt zou je ook een mail moeten hebben ontvangen met je inloggegevens voor de KNIP app. Je gebruikersnaam is je voornaam+naam aan elkaar geplakt, maar normaal gezien werkt het ook met het e-mailadres dat bij Scaldis gekend is.

Stel dat je je wachtwoord niet meer kent: vraag een nieuw aan via de webversie

https://www.mijnkniponline.nl/scripts/login.aspx

 

Gebruik van de app

Eenmaal de app geïnstalleerd en jij ingelogd bent kan je een pincode aanmaken om makkelijker in te loggen in het vervolg.

Je zal in de app de stand van je rekening van de clubkaart terugvinden. Opladen kan dan eenvoudig door op de + te klikken.

Wat nu als je als ouder ook de saldi van je kinderen wil beheren? Ook dat kan gelukkig!

Ofwel beheer jij de clubkaart van je kind volledig zelf, je stelt die als je eigen clubkaart in in de app en kan die zo opladen. Je kind hoeft dan geen smartphone te hebben.

Oudere kinderen die zelf willen kunnen opladen, maar soms een centje van de ouders kunnen gebruiken, gaan als volgt te werk:

Als zowel ouder als kind een clubkaart hebben, dan kan het kind zijn ouder toevoegen aan zijn rekening.

Ga naar het icoontje 'Rekeningen', klik dan op het icoontje 'familie' en tik op het + links boven. Vul dan het e-mailadres in van de ouder. Deze ontvangt dan een e-mail die hij/zij moet bevestigen. Vervolgens kan de ouder dan de rekening van zijn kind in zijn eigen app zien en (eventueel) opladen.  

Heb je als ouder nog geen clubkaart, vraag er dan één aan via Twizzit:

https://app.twizzit.com/go/Scaldis-clubkaart

Heeft je kind geen smartphone, probeer het bovenstaande dan via de webversie.

 

Meer uitleg over de app: KNIP app - Twelve Helpdesk NL

Over de webversieMijn KNIP Online - Twelve Helpdesk NL

(let op: niet alle functionaliteiten die daar getoond worden zijn bij ons in voege. Bijvoorbeeld geen teamrekeningen)

 

Nog vragen?

Stel ze gerust aan een bestuurslid!